Pages

Thursday, December 23, 2010

9 Situasi Isteri Menyerah Penuh Rela

SEBENARNYA, MENGAJAK ISTERI UNTUK MELUNASKAN NAFSU SEKS PERLU KENA DENGAN MASANYA DAN MASA TERSEBUT BUKANLAH HANYA PADA MALAM JUMAAT SAJA. ADA BANYAK WAKTU ATAU SUASANA YANG MENDORONG ISTERI MAHUKAN SEKS TANPA DIPINTA.
Suasana inilah yang perlu diketahui oleh suami dan kalau sudah diketahui tak perlu berlama-lamaan mengusap atau membelai isteri. Sebaliknya isteri akan terus menyerah jiwa raganya untuk suami dengan penuh rela. Pasti ramai suami mahu mengetahui suasana tersebut bukan? Ini dia situasi yang boleh anda pergunakan.

1. Selepas bertengkar
Setelah berselisih faham berhari-hari ataupun berdebat sengit hingga menarik muka maka apa lagi yang paling diinginkan oleh selain dirangkul, dicium dan dibelai oleh pasangannya.
Semua perkara ini akan meredakan terus saki baki amarah yang tertinggal dalam hatinya. Lagipun setelah lama tidak bertegur sapa atau mengasingkan diri sudah pasti isteri akan merindui susuk tubuh suaminya. Jadi pergunakanlah waktu ini sepenuhnya.

2. Bahagia dan gembira
Seperti halnya kemarahan dan kesedihan, kebahagiaan yang berlebihan juga membuat wanita merasa ingin bercinta ataupun timbul ghairah untuk bersama suaminya. Kebahagiaan itu mungkin dirasakan ketika suami mendapat pekerjaan baru, kenaikan pangkat, bakal menimang cahaya mata dan sebagainya. Apa pun bentuk kebahagiaan tersebut, wanita memiliki ghairah dan semangat positif yang berlebihan. Terasa bahagia di samping suami dan sanggup melakukan apa saja untuk membahagiakan suami pula.

3. Tertekan
Dalam satu keadaan ada wanita yang menolak hubungan intim bersama suami bila tertekan tapi ada juga wanita yang bersikap sebaliknya. Pada sesetengah wanita stres atau tekanan akan meningkatkan nafsu seksnya.
Seks bersama suami dilihat sebagai cara untuk mereda atau melupakan seketika tekanan yang dihadapi. Jadi bila si isteri sedang stres cubalah mengurutnya dengan minyak aromaterapi. Dari situ juga kadang-kadang akan terbangkit nafsunya, kalau itu terjadi anggap saja ia rezeki anda!

4. Berasa cemburu
Wanita selalu merasa terbakar jika mendengar pasangannya bermain kayu tiga dengan wanita lain. Jadi, tak usah hairan jika nafsu untuk bersama dengan pasangan di tempat tidur makin memuncak saat anda cemburu padanya. Mungkin untuk membuktikan bahawa dirinya lebih hebat di tempat tidur berbanding wanita lain. Tapi janganlah pula suami sengaja berbuat demikian hanya kerana faktor seks ini.

5. Waktu subur
Wanita akan mudah berahi ketika waktu ovulasi (pelepasan telur) tiba. Ia selalunya berlaku dua minggu dari haid terakhir. Inilah waktu paling sesuai untuk suami mengajak isteri berhubungan intim. Tapi waktu ini agak sukar ditentukan jika kedatangan haid isteri tidak teratur. Anda perlu mengenali tanda-tanda. Jika si dia tampak lebih menawan dan seperti ada sensasi atau tarikan waktu bersentuhan dengannya maka ini mungkin saatnya.

6. Usai lihat filem romantis
Kalau ramai lelaki lebih tertarik dengan filem porno, wanita pula sebenarnya lebih terangsang bila menonton filem romantis.
Adegan-adegan romantik dalam filem tersebut membuatkan wanita terasa seperti mahu mengulangi di dalam kehidupan realitinya. Jadi para suami, apa salahnya bersusah sedikit mencari filem romantis untuk ditonton bersama isteri. Manfaatnya pasti akan diterima selepas selesai menontonnya.

7. Lama berjauhan
Cinta jarak jauh memang akan meningkatkan ghairah untuk bersama pasangan. Berpisah dengan pasangan beberapa hari atau beberapa minggu membuat anda dan pasangan saling merindui antara satu sama lain.
Jarak yang jauh menyebabkan anda dan pasangan hanya dapat dihubungi melalui telefon, SMS ataupun e-mel. Jadi ketika anda dan pasangan bertemu luapan dan ghairah cinta yang selama ini terpendam akan meledak. Waktu itu anda mungkin akan mengalami nikmat hubungan intim yang luar biasa.

8. Lama menyendiri
Semakin lama wanita tak melakukan seks, semakin tinggi ghairah seksualnya. Jadi tak hairan selesai ''puasa seks jangka panjang'' sebagai contoh selepas berpantang melahirkan bayi, wanita akan terasa tidak sabar untuk menikmati seks kembali.

9. Suami kreatif
Jika suami seorang yang kreatif dan pandai mempraktikkan posisi baru yang memberi kenikmatan pada isteri tak mustahil isteri akan sentiasa mengidam untuk bersama dengan anda. Jadi selepas ini cubalah teknik atau gaya baru dalam seks ataupun belajar menjadi pasangan yang kreatif.

p/s: ba
gi orang2 yg dh kawin je tau......

No comments:

Post a Comment